Talvinen luonto Vantaalla

Luonnon kauneutta talvella

Tänä talvena onkin ollut ihanaa täällä etelässäkin, kun on ollut todellinen talvi. Olemme saaneet paljon lunta ja joka paikka on valkoisena. Eilen kävin iltapäivällä kävelylenkillä

Lue lisää »

Tilaa uudet artikkelit

Katso myös muiden aihealueiden artikkeleita

Voikreemi

Yhtä kakkua varten  65 g margariinia1/2 tl vaniljasokeria2 dl tomusokeria1/2 rkl vettä Pehmitä kylmä margariini sähkövatkaimella.  Lisää sekaan vaniljasokeri. Lisää tomusokeria vähitellen vatkaten. Lisää lopuksi

Katso artikkeli »